Uslovi garancije
- Reklamacije se pokreću u skladu sa USLOVIMA GARANCIJE i SERVISNOM PROCEDUROM, koji su sastavni deo ovog vodiča;
- Reklamaciju pokreće kupac našeg sistema/uređaja/komponente, nezavisno od toga da li je on i krajnji korisnik ili se radi o potrebama drugog krajnjeg korisnika;
- Potrebno je da preuzmete dokument Zapisnik o reklamaciji, u .docx ili .pdf formatu, čije forme su date uz ovaj vodič;
- Prvu stranu Zapisnika popuniti prema uputstvima iz samog dokumenta. Dokument popuniti sa što više podataka uz priložene slike sistema/uređaja/komponente koja je predmet reklamacije;
- Na email tehničke službe kompanije Energize doo service@energize.rs;
- Nepopunjen, nepotpun ili nedostavljen Zapisnik o reklamaciji odlaže postupak rešavanja reklamacije do dostavljanja uredne dokumentacije;
- U najkraćem roku kupac/klijent će biti kontaktirani sa informacijom da li je reklamacija opravdana ili ne i koji su dalji koraci u ovom procesu;
- Ukoliko se reklamacija uvaži, kupac/klijent je u obavezi da predmetni sistem/uređaj/komponentu pošalje na adresu servisa kompanije Energize doo, radi popravke ili zamene istog;
- Po okončanoj reklamaciji, kupac će biti obavešten o preuzimanju popravljenog ili zamenjenog sistema/uređaja/komponente na lokaciji servisnog centra kompanije;
- U nastavku je data šema procedure reklamacije i servisa kompanije Energize doo. U skladu sa USLOVIMA GARANCIJE, popravka ili zamena sistema/uređaja/komponente u garantnom roku u servisnom centru kompanije Energize doo je besplatna za sve kupce;
- Uz potpisan Ugovor o preventivnom i interventnom održavanju, izlazak na teren, defektaža kvara na terenu, demontaža, pakovanje i transport sistema/uređaja/komponente, slanje na popravku u fabriku proizvođača, logistička procedura, vraćanje na lokaciju kupca, montaža na lokaciji i ponovno puštanje u rad su uključeni u cenu interventnog održavanja;
- U slučaju da sa kupcem/klijentom nije potpisan Ugovor o održavanju, ove usluge su komercijalne i naplaćuju se prema važećem cenovniku servisnih usluga, koji je sastavni deo ovog vodiča.
Vodič kroz postupak rešavanja reklamacije klijenta i servisa
Zapisnik o reklamaciji